Ninja time!

Toen ik een paar maanden geleden dit stofje zag liggen bij Madeline,
wist ik dat het kaptrui uit SVDHZ (boek: stof voor durf het zelvers) moest worden voor Jules.

De stof bleef even liggen omdat ik nog met andere projectjes bezig was.
Ik knipte de stof vorige maand al en gisteren werkte ik de trui af.

Jules was er zo blij mee dat hij, denk ik, de trui nooit meer gaat uit doen,
want hij wordt later een ninja!











Voilà, de trui zit al in de wasmachine, zodat Jules hem straks weer kan aandoen.

Want vandaag schijnt de zon voor de laatste keer deze vakantie,
wij gaan zo meteen naar Roosendael,
het mooiste en gezelligste plekje uit de buurt!













Reacties

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics