Soft Cactus

Vanaf deze week kon je de nieuwe stofjes van Soft Cactus kopen.
Ik wist op voorhand welke ik wilde,
maar wat ik ermee zou maken, dat wist ik nog niet!

Dus donderdagmiddag (as usual) ging ik naar Madeline De Stoffenmadam op zoek
naar mijn favoriete Soft Cactus die dus AL UITVERKOCHT was!

Toen ik zei: "Da's toch spijtig hé, nu wilde ik graag die bruine met die blauwe hertjes op",
haalde ze vanachter haar toog haar laatste metertjes tevoorschijn. 
Me happy!

Deze ochtend om 7u wist ik het!
Met de stof maak ik een Louisa versie zonder opties. Dus zonder zak en zonder mouwen!

Voor de voering gebruikte ik ook een Soft Cactuske uit de vorige collectie,
ideale combinatie!


En nu heb ik dus een probleem,
ik volgde de handleiding van de Louisa dress die uiteraard met mouwen is en zit hier met onafgewerkte mouwboordjes.

Toch mouwen eraan zetten?

Iemand tips?


Het vestje kocht ik deze namiddag bij Filou & Friends.

Reacties

  1. Persoonlijk zou ik het zo laten en gewoon de mouwtjes afwerken! :)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je omzomen? Zouden die mouwen er dan niet raar uizien? Of niet?

      Verwijderen
  2. Afwerekn met biais langs binnenkant, dan is die eigenlijk onziichtbaar. Ofwel op de zichtbare manier met biais.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics