Let's go glamping!

In de zomervakantie gaan wij met ons gezinnetje standaard kamperen.
Geen luchtmatrassen, matjes, slaapzakken of campingbedjes.
Ook niet met de toiletrol onder de arm of toilettas naar de sanitaire blok.
Nee, wij verblijven in een compleet ingerichte luxetent met alles erop en eraan!
'Glamping' of 'glamorous kamperen', zo noemen ze het.

Vorig jaar ontdekten wij in Frankrijk een stukje paradijs,
de Gorges du Verdon!
Zo schoon daar, dat kun je niet geloven.
Dus dit jaar.... terug naar daar!


Onze kids moeten dan uiteraard ook wat glamorous gekleed gaan
op zo'n camping.
En volledig binnen thema!







Ik gebruikte voor beide stuks paspel in mint. 
De stof kocht ik vorige zomer al bij Madeline De Stoffenmadam,
maar ik bleef maar twijfelen tussen een hemd voor Jules of
een jurkje voor Lily.
Dus ik besloot dat Jules toch ook nog eens iets verdiende, na 
al die jurkjes... 
Het werd een Theo uit zonen 09 met korte mouwen.
Toen ik aan het hemdje begon, had ik al meteen door dat er nog NET
een rimpelrokje gemaakt kon worden.
En dat uit één meter stof!





Stof: Madeline De Stoffenmadam
paspel: veritas
vestje: Fred & Ginger







Reacties

  1. Amai! Ziet er daar idd zeer mooi uit. Zou je me ev. link van de glamping kunnen geven?Misschien een idee voor later :) De kindjes gaan daar de show stelen met hun mooie outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://www.campinglabeaume-verdon.com/HOME.htm
    Een toppertje als je houdt van rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keitof! Wij zijn ook kampeerders, caravankampeerders nog wel. Misschien toch nog een ideetje voor deze zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heerlijk die vakantie en wat zijn ze toch een leuk setje je kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! En zo lief die knuffelfoto :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics