Naaien voor mannen...

Naaien voor mannen...
het zou nog een goede facebookgroep kunnen zijn 
tussen al die andere naaigroepjes (naaien voor vriendinnen, naaien voor kids, naaien voor zonen, naaien voor dames en naaien voor rondingen,...).

Want zeg nu eerlijk, naaien voor mannen is toch minder leuk als naaien
voor je kids of jezelf.
Je vindt ook minder mooie naaipatronen voor mannen,
vaak zijn het modelloze hemden en broeken.
Maar deze maand stond in La Maison Victor een 
mannenpatroon dat wel de moeite was om te naaien: de 'Chess Sweater' .

Aangezien ik mijn patronen NIET meer zelf teken,
maar wel MANLIEF, verdient hij ook wel eens iets.

Jaja, je leest dit goed!
Tegenwoordig hoef ik zelf niet meer te tekenen...

Lucky ME!








Stof: Madeline De Stoffenmadam



Reacties

  1. Naaien voor mannen, 't zou inderdaad nog iets worden!
    Welk een hele knappe sweater! :) Ideaal stofje gekozen!
    Chique!

    Veel liefs Marieke
    (www.uniquemarieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gedaan! Dat zou nog iets voor mijne vent zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ligt alles klaar om er ook aan te beginnen, maar dan een donker - groene variant! Ik hoop dat mijn ventje ook content zal zijn :)

    groetjes K(re)atrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naast de textuur tricot is die effen gewone of sweater?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chancebol! Zo ver zal ik het hier nooit schoppen, dat hij mijn patronen tekent😭

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics