Zomerse Janneke's...


Tijdens de solden gaf Petit pan 50% korting op haar stoffen.
Maar omdat ik geen tijd en zin had om naar Antwerpen te rijden tijdens de solden,
 stuurde ik mijn zus op pad.
Ze kreeg de opdracht om stoffen uit te kiezen en
zag er meteen twee Janneke's in voor haar Roosje.
Dus plaatste ze een bestellingske... :-)






Met kamsnaps achteraan.


Afgewerkt met GOUDEN PASPEL.



Voor de voering gebruikte ik telkens de andere stof.



Ik heb nog meer dan genoeg stof over om voor Lily ook twee zomerse jurkjes te maken.
Spijtig dat die Janneke's maar tot 24 maand gaan....

Later zal je hier dus nog meer van deze Petit Pannekes kunnen zien!


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics