Sweaters met een vleugje GOUD...


Sweaters, ook weeral zoiets dat IN is.
Omdat ik niet wil achterblijven met de hype, 
maak ik dat liever zelf dan op zoek te gaan naar de perfecte sweater.

Van hypes gesproken,
de nieuwste hype in blogland is de 'linden sweatshirt' van 'Grainline Studio'.

Ik denk dat we dat te danken hebben aan Trine, een Deense moeder van 4 en blogster van 
Zij maakte al een serieuze collectie van Linden sweatshirts.

Met dit patroon kan je ook weer verschillende opties kiezen:
lange mouwen, korte mouwen, boorden aan de heup of zonder.

Voor mijn 'Linden Sweatshirt' koos ik lange mouwen en de heupboord.
Dat was ook de beste keuze aangezien ik koos voor een dikke 
sweaterstof van 'aime comme marie' die ik kocht bij Bellelien.









Ik kocht 1,5m en had nog wat over.
Omdat ik mijn overschotten van stoffen niet meer achteraan in mij kast wil duwen,
verwerkte ik die ook maar meteen.

Het werd een raglansweater voor Lily,
een patroontje uit Ottobre.










Wij gaan vanaf nu heerlijk kunnen relaxen op frisse zomeravonden op ons bijna nieuw terras.








Stof: A Nana's bij Bellelien
Patroon: mama: Linden Sweatshirt
Lily: raglan t-shirt uit Ottobre



Reacties

  1. Supermooie sweaters én zo een ontzettend schattige foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dubbele hype, én ananasjes én de Linden sweater! Schoon gerief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is leuk. Ik heb de patroonhype precies gemist :-) Die ananassen blijven toch een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie duo!staat jullie beiden goed!Heb de patroonhype ook precies gemist..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! En leuk die mama-dochterfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twinning is winning ;-) Allebei heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt altijd goede smaak! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi en lekker cosy, dubbel plezier dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh geweldig en zo gezellig assorti met elkaar. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics