The perfect summerdress...

De perfecte zomerjurk moet voor mij luchtig zijn, eenvoudig, gemakkelijk aan en uit te trekken en natuurlijk mooi!

Ik had er zo al eentje in mijn garderobe hangen, dus nam ik die 
eruit en tekende die over.
Er kwam geen patroonpapier aan te pas, recht op de stof!
Geen gedoe hier...

De perfecte zomerjurk moet natuurlijk gemaakt worden in de
perfecte zomerstof en die vond ik in mijn favoriete naaiwinkel.

Een stof van Atelier Brunette 'Lili' , zooooo zacht en zoooo mooi!

In de halslijn naaide ik een GOUDEN paspel. What else?





In de taille gebruik ik een lederen touwtje met veertjes. (hoort bij mijn andere perfecte zomerjurk)













Hoe ziet jullie perfecte zomerjurk eruit?


stof: Lili van atelier brunette bij Madeline De Stoffenmadam
patroon: geen
sandalen: Lily in Mechelen



Reacties

  1. Echt een heel mooie jurk! *inspiratie* :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een modelleke naar mijn goesting! Heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig!! Wadde zonder patroon!!!! Ge zijt een felle naaimadam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi, mag ik eens vragen hoeveel stof je hiervoor nodig hebt gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi jurkje! Waw zeg, zomaar overgetekend! Waarom heb ik het gevoel dat bij mij zouets nooit zou lukken:))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw ziet er geweldig uit! Helemaal mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat je weer super! Zo knap, zomaar zonder patroon. Sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat durfde ik nog niet, een kleedje namaken en dan zeker niet in zo'n supermooie stof. Geweldig! Die jurk gaat niet in de wasmand belanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig ! Toen ik deze stof voor het eerst zag was ik meteen verliefd. Ze ligt hier ook in mijn kast bedoeld als Sunny pants maar nu ik jouw jurk zie........
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi! Het lijkt mij een zalige jurk om aan te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het model doet me van ver aan de Gigjurk denken. Echt leuk gedaan en zo zonder patroon. Nu nog de zon en het feest is compleet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel tof! Kan ook niet anders he met zo'n zalig stofje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics