Selfishsewing: Glitter - Gold - Leopardprint

Het is gebeurd!

De drie dingen waar ik het meest van hou in een stof vond ik bij Madeline De Stoffenmadam.
Glitter, goud en luipaardprint. Gewoonweg in één stof.

Er was geen twijfel mogelijk dat deze stof eentje was om aan selfishsewing te doen.
Ik haalde het patroon van de 'Linden sweatshirt' uit mijn kast en
een uurtje later had ik een nieuwe sweater.










Ziet dat eens glitteren...
MET gouden paspel!



De opmerkzame lezer zal deze stof meteen herkennen. Deze vind je ook in de allerlaatste La Maison Victor.


Stof: Madeline De Stoffenmadam
Patroon: Lindensweatshirt bij Grainlinestudio
Jeans: H&M
Sandalen: Sienna Goodies

Reacties

  1. Blingbling! Wordt dat de outfit voor 1 september?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gaat wat te warm zijn denk ik ;-), maar ik ga hem alvast veeeeel dragen!

      Verwijderen
  2. Echt heel mooi! Prachtig stof en perfect patroon ervoor. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk dat je deze voor jezelf hebt gehouden, wat een knaller van een stof :-)!
    Perfect in zo'n eenvoudig patroon x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi stofje. Deze trui wil ik ook wel in mijn kast

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Heel cool en eerlijk gezegd ik had de stof niet herkend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat dacht ik al dat het dezelfde stof uit lmv was, erg mooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor dat stofje zou ik ook gevallen zijn, denk ik. Hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Glitter, luipaard en goud, ik zou er nooit voor kiezen als je het zo opsomt, maar deze trui is echt wel super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zo'n trui die je voor honderd euro meer in een sjieke boetiek had kunnen vinden. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En wat voor eentje ! ... echt prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige trui! Dit sla ik op om het patroon niet te vergeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw door de bling bling en van de prachtige sweater!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics