NINA love....

Vorige maand reed ik samen met Marie-Paule en Marte naar de booklaunch van 200 jurken in Kortrijk. Een nieuw naaiboek voor mijn collectie! 

Ik hou van rechte jurken, na het naaien van mijn zevende Harlequin had ik nood aan een ander patroon. De Nina jurk uit het boek kwam als geroepen. 

De stof komt uit de voorraad van Mieke die onlangs haar stash van de hand deed en als ik me niet vergis is het er eentje uit de collectie van Fragile.




Ik twijfelde lang of ik er een kraagje zou aannaaien tot ik mijn juwelenschuif nog eens opentrok en dit kraagje herontdekte dat ik een tweetal jaar geleden kocht bij CKS.
Perfect match!





Je zou kunnen denken 'Amai, die strijkt niet zeker?!'
Maar die stof is dus zo.... :-)




En nu wacht ik vol ongeduld op de Louisa voor vrouwen, want de geknipte stof heb ik al gevonden....






Reacties

  1. Leuk!!
    Ik denk dat er heel veel vrouwen wachten op het nieuwe patroon van Marte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai, super in dat stofje! En dat kraagje is er perfect bij. Denk dat ik zo eens iets voor mezelf ga maken, iets wat je kan combineren met jurken. Benieuwd naar jouw Louisa binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook benieuwd naar de jouwe, naar het schijnt in een prachtige stof ;-)

      Verwijderen
  3. Staat je goed! Ik.kocht het boek ook en wacht ook op de Louisa, maarwanneer ik ze daadwerkelijk ga naaien ")

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuk! Heb jij die jurk een beetje minder uitgaand gemaakt naar beneden toe of lijkt het in het boek gewoon veel wijder?
    Ook heel benieuwd naar je louisa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en helemaal af met het kraagje. De aankomende Louisa is SUPER ! Het gaat niet ontgoochelen, ik had het geluk om te mogen testen. Het patroon staat iedereen mooi ! Benieuwd naar jouw versie !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top! Staat je heel mooi! Leuk als je zo nog vergeten schatten terugvindt die dan perfect bij je nieuwe kledingstuk passen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoe gemakkelijk dat je al de stof voor de Louise geknipt gevonden hebt :P *flauwmopje*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk!! Dat kraagje erbij is top! Ik wilde het boek op m'n kerstlijstje zetten, maar hoorde toevallig net van een kennis dat ze de maten echt niet goed vond vallen... Nu twijfel ik dus wel. Wat zijn jouw ervaringen met de laten? Ik zoek ook nog wel wat verder bij de andere reviews...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics