Spotlight Malaysia! Heaven for sewing addicts!

 Ik ontdekte Spotlight in Kuala Lumpur, een Australische keten. Je vindt er onder andere naaigerief, knutselgerief, lakens, handdoeken, keukengerief, decoratie, gordijnen,.... Kortom alles wat je nodig hebt voor in huis. 
Wat dat naaigerief betreft:  naaimachines, scharen, fournituren en stoffen...veel stoffen. Niet allemaal mijn smaak, maar ik spotte wel al een aantal pareltjes. De prijzen van de stoffen zijn vergelijkbaar als in België.

I discovered Spotlight in Kuala Lumpur, an Australian multiple store. When you head into a Spotlight store you can find almost everything you need to kit out your home. Kitchen and dining spaces, lounge and bedroom, bathroom and laundries and of course fabric and sewing supplies. 

Ik kocht 1 meter canvas met gouden driehoeken en naaide tot die meter op was. 

I bought 1 meter of cotton and started sewing until I ran out of fabric.


Mandjes volgens deze tutorial. Ik naaide er drie in verschillende formaten.
klein: 16 x 17,5 cm
midden: 18 x 20 cm
groot: 22 x 25 cm
Het kleinste mandje valt echt klein, heel klein en zou ik je niet aanraden. Het grootste mandje is ideaal om kleine spullen in op te bergen. Wij gebruiken de mandjes voor de smartphone laders, kaartlezer van de bankkaart, sleutels...




Ik naaide ook nog eens een An tasje. Een extra tasje voor in de handtas kan nooit kwaad. Ik steek er papieren zakdoekjes in. Het is hier altijd een hele belevenis wanneer je naar het toilet moet. De gemiddelde Maleis gebruikt geen wc papier maar water via een sproeier die in iedere toilet hangt. Het komt dus heel vaak voor dat er geen toiletpapier hangt en ik mezelf voorzie. 


Een kussen volgens deze tutorial. Wij kozen voor een bemeubeld appartement, om het wat gezelliger te maken naaide ik al een kussen. Er komen er nog...



En dan hier nog wat sfeerfoto's om bij te watertanden.




Heel veel keuze aan Japanse stoffen, prachtig!






Kinderstoffen!






Voor de Frozen addicts!






Heel veel linten.





En nog meer linten, froezels, enz...






Knopen!






Accessoires om bruiden mee te pimpen.






Ritsen!
En dit is nog niet te helft van de naaiafdeling. Heaven, zeg ik U!








Reacties

  1. En jij hebt er het mooiste stofje uitgehaald zie ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voilà, nu zijt ge vertrokken ;) Als ik eens wat stofjes tot daar moet brengen, geef maar een gil!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een geweldige winkel! Jammer dat 'ie zo ver weg is voor ons...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, die winkel is bijna een daguitstap, zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig stofje voor je mandjes!Oh die winkel,dat is de hemel voor je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ola, qua fournituren moet je al zeker niet klagen zo te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig. Jij bent in het MEKKA vr de naaisters

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wohhhhhhhhhhhhhhhhhh hier wil ik wel eens shoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wohhhhhhhhhhhhhhhhhh hier wil ik wel eens shoppen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics