Twinning in the jungle...


 Wat wij het meeste missen aan België is het buitenleven.
De speeltuinen met gezellige terrassen (ja zelfs in de winter met de zon op ons gezicht), de festivals, de bossen, de parken, de winter-en zomerbars. 

Maandelijks is er in Kuala Lumpur een kleinschalig festival met eetstalletjes, winkeltjes en optredens.
Daar gaan wij graag naartoe...




Ik kocht één meter tricot plissé bij Fabrik Unik, daar maakte ik twee rokken van.
Ik knipte de stof tot op de gewenste lengte en gebruik de volledige stofbreedte voor beide rokken.

Ik knipte nog eens in twee zodat ik een voorpand en achterpand had om dan weer aan elkaar te naaien. Een tunnel met een rekker er in én klaar is kees!


Twinning in the jungle....


stof rok: fabrik Unik
t-shirt mama: H&M
blouse Lily: fred & ginger
sandalen Lily: Saltwater sandals
sandalen mama: J-walk





Reacties

  1. Hier een nieuwe fan van jullie, en natuurlijk van jouw creaties! Heel mooi gedaan net zoals eerdere naaisels (heb jouw blog pas nu ontdekt en al eventjes rondgekeken).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics