The perfect summerdress II

Na mijn eerste perfecte zomerjurk hier,
kriebelde het om een tweede te maken.

Ik nam terug dezelfde jurk uit mijn kast en tekende ze
weer over op de stof.

Deze keer wilde ik dat de jurk minder wijd was,
dus maakte ik ze wat smaller.

Weer een stof van atelier brunette uit mijn favoriete stoffenwinkeltje.
Ik ben zo hard fan!

En nu.....begin ik aan mijn derde perfecte zomerjurk.



Net op tijd klaar om mee te nemen naar de Provence.











What a view!















stof: atelier brunette bij Madeline De Stoffenmadam
hoed: Veritas

Reacties

  1. Oh, zo mooi! Perfect voor de Provence! En die stof is heerlijk zacht ook. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect fit! Hij staat je echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden! Perfect voor op vakantie, dat dat goed weer hier nu ook maar terug komt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer héél netjes!!
    genieten daar!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zalige foto's! het is idd een echte toffe zomerjurk ...oef gelukkig op tijd klaar!
    Dit stofje ligt hier ook te wachten op mijn naaitafel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a view, die jurk op u ja! Prachtig weeral!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics